fredag 12 september 2014

Det jag skapade på Frändescrappen

Hej igen! Jag vill ju såklart visa upp mina alster från Frändescrappen också :-) Men det ville jag ha ett eget inlägg till! Här är det jag skapade;
Julkort i rosa, blå och bruna toner, med papper från Maja Design - Vintage Frost Basics.
Såå underbara glittriga blommor från märket Petaloo :-) Dessa köpte jag av Strömstad Scrapbooking på träffen.




Utmaning 1: Kortet skulle ha en annorlunda vikning. Minst 4 blommor + 4 blad skulle finnas med. Man fick en brad med ett ord på som man skulle ha med på kortet, och man skulle bli inspirerad av det ordet. Jag fick ordet "kram" och ville göra ett julkort såklart. Jag tänkte "julkram" så det var ju inga problem. MEN när jag skulle sätta fast braden var den spårlöst försvunnen!! Jag letade verkligen överallt. Så det slutade med att jag fick ta en annans brad som det stod "smile" på. Det passade ju inte direkt så bra men det fick väl gå hihi :-)




Bara ääälskar dessa glittriga pärlor!!!



Utmaning 3:  Här skulle man altra en tag i höstens färger, och det skulle vara en tag till något man använder i kylskåpet/ skafferiet. Minst en text på. (Jag gjorde inte utmaning nr 2 då det var en LO). I denna utmaningen vann jag en godispizza!

Kram / HannaPanna

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så många fina kort!

onkis sa...

Oj, så många fina julkort du har gjort, kul!

Kram!

Cath. sa...

Oj vad du skapat. jag pratar mest på träffar jag, får inte så mycket gjort.... ;) Härliga julkort! Kram!

Elinor sa...

Så många fina julkort! Gillar verkligen julkort i färger som inte är så "traditionella" :-)
Kram Elinor

Camilla sa...

Oj, vad flitig du varit. Jättefina kort allihopa. Toppen:)
Kram

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort och tag
med många fina detaljer :)
Ha det gott//Lisa

Rosa A/Scraprosa sa...

Wow så många fina alster du fick till! Det är riktigt roligt med träffar, men jag brukar inte vara så produktiv men har det bra ändå :D
KRAM Rosa