måndag 8 september 2014

Minialbum av papperspåsar

Halli hallå! :-) Det har varit två händelserika veckor sen jag skrev här sist. Det är därför jag inte hunnit blogga. Den största grejen är att Creativica stängde, och det innebär ju att jag förlorade min plats för arbetsträning. Det var väldigt ledsamt då jag trivdes så himla bra där. Men nu ska jag försöka hitta något nytt ställe och börja om. Försöker se framåt men det är lite svårt när jag saknar Creativica och mina vänner där.  Fast det kommer nog att kännas bättre snart :-) Vi kommer ju inte tappa kontakten iallafall :-)
Sista dagen på den bästa arbetsplatsen 
Goa vänner
 Trots allt som har hänt så har jag självklart hunnit med en del pysslande! Det mesta fick jag gjort i lördags på Frändescrappen :-) Men det skriver jag ett eget inlägg om. Det jag vill visa nu är ett minialbum jag gjorde till min fina vän Micaela på hennes födelsedag. Det är gjort av sånna där små bruna papperspåsar. Jag följde lite tutorials på nätet och fixade även en del med egen fantasi. Blev faktiskt nöjd med slutresultatet! Hann inte fota så bra, då jag hade bråttom, men några bilder fick jag. 

Jag fyllde albumet med massa peppande och motiverande ordspråk/dikter tillägnade henne. Tanken var att det skulle bli hennes egna "peppbok" :-)



Inuti alla sidor kan man lägga tex tags eller foto Jag hade cardstock som jag skrev citat på, men jag glömde att fota hur dessa såg ut.
Jag gjorde även små kort som man kunde ta ur och öppna :-) Dessa satte jag i de små sidorna som blev i albumet.
PUSS & KRAM / HannaPanna

2 kommentarer:

Micaela sa...

Jag älskar mitt fina album

åsa s sa...

Jättefint album du gjort till Micaelas födelsdag. Vad duktig du är!!
Kram Åsa Svensson