måndag 15 september 2014

Utmaning

Hej alla goa! :-) För ett tag sen skrev min vän Micaela ett inlägg i en av scrapbooking-grupperna på Facebook! Hon skrev att hon ville starta en utmaning för oss :-) Såklart ville jag vara med, det verka så himla skoj!! Såhär lyder reglerna: det ska vara ett kort, det måste finnas med vingar (tolkningen är stor), färgerna på kortet måste vara i lila och vitt, minst 3 blommor, textstämpel och band. Halleguttan det var verkligen klurigare än jag trodde att göra det kortet :-) Men det var roligt att utmana sig själv, och jag hoppas på att få vara med i någon liknande utmaning i framtiden! Nu i veckan ska hon lotta en vinnare också, håll tummarna!! Här är mitt bidrag:
Kramar / HannaPanna

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jättefint kort. Lycka till!!!
Kram och ha en fortsatt bra vecka!

onkis sa...

Det är roligt att utmana sig själv, och du lyckats riktigt bra med ditt fina kort.
Kram!

Serafin / Ronja sa...

Ett helt underbart vackert kort du gjort, så romantiskt och charmigt i fina nyanser! :)

Titti sa...

Skoj med utmaningar och snyggt blev kortet i härlig färg .
Kram från Titti