torsdag 2 oktober 2014

Explosion box

Hejsan!  Tyvärr har jag blivit lite sämre med min värk det sista, nu när kylan har kommit. Därför har det inte blivit lika mycket pysslande som vanligt. Det blev lite som en chock för lederna när kylan kom så snabbt, men nu har jag hunnit vänja mig. Så nu när jag äntligen känner mig lite bättre så kommer det bli mer pyssel :-) Men jag har ändå hunnit med litegrann emellanåt! Jag har gjort två explosion boxar på beställning. Såhär blev dom:
Tagen blev lite bucklig av 3-d lacket :-( vet inte riktigt vad som hände




















Där kan man sätta ett presentkort :-)





















































Som ni ser är det väldigt tomt inuti boxarna. Men det är för att beställarna ska kunna sätta in foton, minnen, texter osv själva. Så att boxen blir mer personlig :-) Därför gör jag så lite som möjligt inuti. Kram /HannaPanna

2 kommentarer:

Ellenor sa...

Vilka superfina boxar du har gjort! Vad duktig du är!! Man kanske borde testa någon gång... Följer din blogg så jag har saknat dina inlägg :) Hoppas att du mår bättre :)
Och tack för avtrycket i min blogg.
Ha en fortsatt trevlig dag och en riktigt trevlig helg :)

Elinor sa...

Snygga boxar med många fina detaljer!
Kram Elinor